miércoles, 17 de febrero de 2010

COM VOS VA, FAMÍLIES?

Després de dues setmanes de la primera sessió a l'escola ja podem començar a veure els resultats de la feina... Les parelles s'organitzen millor i s'entenen més ràpidament, la majoria dels tutors es preparen bé les lectures i els tutorats sembla que es senten a gust i engrescats amb allò que estam fent.
A continuació de la cinquena sessió vàrem fer l'autoavaluació de parelles i sembla que els resultats varen ser molt satisfactoris tant d'una banda com de l'altra...

I a vosaltres, com vos va a casa? Quedau convidats a fer un comentari a través d'aquesta entrada explicant-nos les vostres impressions sobre l'aplicació del programa a casa: si els nins ho fan de bon gust, si vos ha suposat molt d'esforç, si ha afectat a la vostra organització, quins avantatges i/o inconvenients hi trobau... o qualsevol altre aspecte que volgueu comentar.

Esperam la vostra participació.

Si algú no sap com ha de fer el comentari, clicau dins aquesta mateixa entrada on diu "comentaris" i després utilitzau les contrasenyes i usuaris dels vostres fills. En el cas de cinquè són:
USUARI --> alumnatcinque@gmail.com
CONTRASENYA --> cpbadies

1 comentario:

  1. Hola! El meu fill (Joan Riera) i jo començarem amb aquest programa fa casi un mes, el dia 8 de febrer. Durant aquestes setmanes hem treballat 6 lectures i, si bé a en Joan li agrada molt l'experiència amb el seu tutoritzat de 3r, a l'hora de fer feina amb jo "em fa un poc de peresa però m'agrada bastant!" (és el que em comenta quan li demano)... la veritat és que costa una mica de feina entrar amb sintonia i fer tota la feina, activitats incloses, sense que es queixi, sobretot quan el corregeixo.
    Per la meva part l'activitat mereix la pena i si bé es tracta de trobar una estona de tranquil•litat, això no és un gran esforç, sobretot si en Joan ho fa de gust.
    He de confessar que algunes activitats em fan pensar cóm s'han de contestar..., de moment la lectura més complicada ha estat "cançó de fer camí" de na M. Marçal, suposo que pel fet d'esser un poema!
    En resum, crec que és una activitat que pot esser molt profitosa, llegir correctament, i, sobretot, gaudir de la lectura, és una de les maneres més ocioses d'aprendre.

    Francisca Negre

    ResponderEliminar